Informace o pořadí
Vážení zákonní zástupci,
30.4.2025 proběhlo losování. Přehled vylosovaného pořadí najdete v tabulce.
Mezi dětmi od 1. o 90. místa jsou děti, jejichž rodiče preferují jinou školu. K těm se obracím s velkou prosbou. Pokud víte, že Vaše dítě bylo přijato na školu, kterou preferujete, co nejdříve mně informujte. Stačí napsat do emailu, že stahujete svoji žádost. Tím se uvolní místo pro další děti.
Předem děkuji.
S pozdravem, Vodičková
Informace o losování
Ve dnech zápisu 22.4. – 24.4.2025 požádalo o přijetí 114 dětí, které splňují kritérium č.1, tedy děti, které mají trvalé bydliště ve spádové oblasti školy. Budeme otevírat 3 třídy, můžeme tedy přijmout 90 dětí. Z tohoto důvodu proběhne 30.4.2025 losování.
Informace k losování:
- 30.4.2025 od 16.00
- hlavní budova školy – prostor za vestibulem (stejný vchod jako při zápisu)
- losování je veřejné
- příprava losování a losování budou probíhat pod dohledem notáře
- losování bude řídit ředitelka školy
- zúčastní také se zástupce zřizovatele, předsedkyně školské rady
- losovat bude členka školské rady – zástupkyně zákonných zástupců žáků školy
- pořadí vylosovaných čísel bude zveřejněno 2.5.2025 na webových stránkách školy a na nástěnce ve vestibulu školy
- protokol o losování bude podkladem pro vydání rozhodnutí o přijetí (nepřijetí) do naší školy.
- dle §36, odst.3 zákona č.500/2004 Sb., správní řád v platném znění, musí být účastníkům správního řízení dána možnost seznámit se s podklady pro rozhodnutí a k těmto podkladům se vyjádřit.
- této možnosti můžete využít 6.5.2025 od 8.00 do 16.00 v budově základní školy U Obory, Praha 10, Vachkova 630 v kanceláři ředitelky školy.
- seznam přijatých dětí pak bude uveřejněn 9.5.2025
V Praze, 29.4.2025 Mgr. Ivana Vodičková
Informace k zápisu do 1. ročníku ve školním roce 2025/26
Zápis proběhne:
22.4., 23.4. a 24.4.2025 od 14.00 do 18.00 hodin v hl. budově školy – bude označeno u vchodu
7. dubna 2025 v 8 hodin bude otevřen rezervační systém na webových stránkách školy. Rezervační systém bude ukončen 22. dubna 2025 v 10.00.
Pravděpodobně dojde k losování v kritériu: „Dítě s místem trvalého pobytu, v případě cizinců s místem pobytu, v příslušném školském obvodu základní školy“, tedy děti ze spádové oblasti školy.
Losování proběhne 30.4.2025 od 16.00.
Pro děti s dočasnou ochranou (tzv. Lex Ukrajina) zápis proběhne 4.6.2025 od 14.00 do 18.00 hodin. Tyto děti k zápisu v dubnu nepřichází.
Pokud byste se v dny zápisu k zápisu nemohli dostavit, nebo nenajdete v rezervačním systému pro Vás vhodný čas, tak napište email paní ředitelce a společně určitě najdete řešení.
K zápisu:
Rodný list dítěte
Platný průkaz totožnosti zákonného zástupce, v případě cizinců pas
Cizinci doklad o pobytu ve spádové oblasti školy
Vyplněné tiskopisy (je možné si je vytisknou a vyplnit předem, nebo vyplnit až ve škole, kde budou připravené). Tiskopisy budou na webových stránkách u informací o zápisu od konce března
Žádost o přijetí
Dotazník - zápis
Seznámení s podmínkami přijetí
Poučení (správní řízení a GDPR)
K odkladu:
Rodný list dítěte
Platný průkaz totožnosti zákonného zástupce, v případě cizinců pas
Vyplněné tiskopisy (je možné si je vytisknou a vyplnit předem, nebo vyplnit až ve škole, kde budou připravené). Tiskopisy budou na webových stránkách u informací o zápisu od konce března
Žádost o přijetí
Žádost o odklad
Dotazník - odklad
Poučení (správní řízení a GDPR) – odklad
Doporučení:
Doporučení ŠPZ (školské poradenské zařízení = pedagogicko-psychologická poradna nebo SPC) a Doporučení dětského lékaře
nebo
Doporučení ŠPZ (školské poradenské zařízení = pedagogicko-psychologická poradna nebo SPC) a klinického psychologa
Pokud budete žádat o odklad, není potřeba, abyste do školy k zápisu přiváděli dítě.
Pokud byl udělen dítěti odklad, musíte přijít k zápisu znovu a podat žádost o přijetí.
V případě dotazů napište email paní ředitelce: ivana.vodickova.zs@seznam.cz.
Všechny potřebné tiskopisy budou včas na webových k dispozici stránkách.
Níže naleznete veškeré potřebné dokumenty.